The Mixtape About Nothing — Infobox Album | Name = The Mixtape About Nothing Type = Mixtape Artist = Wale Released = May 30, 2008 Genre = Hip hop Length = 72:33 Label = Producers = Best Kept Secret, Mark Ronson Reviews = *Pitchfork Media (8.4/10)… … Wikipedia
Nothing But the Best (album) — Nothing But The Best Greatest hits album by Frank Sinatra Released … Wikipedia
Nothing But the Best (film) — Nothing But the Best Directed by Clive Donner Produced by Dav >Wikipedia
Nothing But the Best — may refer to: Nothing But the Best (film), a 1964 British comedy film directed by Clive Donner Nothing But the Best (album), a 2008 compilation album by Frank Sinatra Nothing But the Best: Radio >Wikipedia
The Best of New Order — The Best of New Order … Википедия
The Best of Sade — Сбо … Википедия
The Best (Despina Vandi album) — The Best Greatest hits album by Despina Vandi Released December 2001 Recorded 1994 2001 … Wikipedia
The Best of Jethro Tull – The Anniversary Collection — Saltar a navegación, búsqueda The Best of Jethro Tull The Anniversary Collection Grandes éxitos de Jethro Tull Publicación 24 de mayo de 1993 (UK) … Wikipedia Español
The Best of Jethro Tull — The Anniversary Collection Grandes éxitos de Jethro Tull Publicación 24 de mayo de 1993 (UK) Grabación 1969 1991 Género(s) Rock progresivo … Wikipedia Español
the best or nothing
Перевод
лучшее или ничего
I’ll try, am I strong enough?
Is there time, have I long enough?
Gotta fly and if I fall
That’s the way it’s gotta be
There’s no other way for me
Being good just won’t be good enough
I’ll be the best or nothing at all
Я попытаюсь, хватит ли мне сил?
Достаточно ли прошло времени?
Взлечу, а если упаду,
Значит так и должно быть
У меня нет другого пути
Быть хорошей недостаточно
Я буду лучшей или никем
Barbra Streisand — Being good isn’t good enough / Быть хорошей недостаточно
С прошлой пятницы у Mercedes-Benz’s появился новый слоган: « The best or nothing », в переводе « Лучшее или ничего ». Эта фраза повлечет изменение логотипа Mercedes , хотя лого еще не изменено на видеоролике, но готовьтесь к этому в будущем.
Это обновление призвано помочь в Штутгартскому бренду увеличить продажи на 7 процентов, если этот ход будет успешный, то она удвоит свои показатели. Слоган довольно четкий, поэтому мы не хотим останавливаться на его объяснении, но если ты хочешь увидеть остальную часть рассказа, смотри первое видео: